maryhonders.reismee.nl

USA

06.50 schiphol. Vlucht naar Houston, waar ik dus moest overstappen, geannuleerd. Vlucht naar Londen. Hier ontmoette ik de eerste Amerikaan, een jongen die naast me zat en het wel grappig vond om met z'n hoofd op mijn schouder te slapen. Ik zelf vond het minder plezant maar wat moet je er mee? 08.40 Londen. Anderhalf uur om over te stappen. Work-out mode ON. Keihard rennen en alle karretjes met bejaarden inhalen. 11.25 laatste die aan boord komt. 11 uur later, LAX. 14.00. Het is hier nu 18.00 terwijl het thuis 03.00 is. Ik ben kapot. Morgen na heel wat maanden weer naar school, maar dan wel in stijl, in LA.

Reacties

Reacties

Griet

Nou veilig geland! Ben benieuwd hoe t morgen is!X

Steffi

Fijn Moos!

Britt

Geniet ervan darling!

Sara en Esther

Sara en ik moeten natuurlijk lachen om je pinpas verhaal. Dat wordt n bijbaantje bij de mc Donalds dan;)
Veel liefs en xxx-jes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active