maryhonders.reismee.nl

LOVELY WEEKEND

Weekend in LA. Zaterdag. Tijd voor de Walk of Fame. Duizenden sterren en echt wel vier namen gezien die ik kon. Maar dat zal wel totaal aan mij liggen. In New York drie jaar geleden stonden er allemaal zogenaamde artiesten met 'gratis' cd'tjes en zodra je ze aanpakt willen ze dollars zien voor hun harde werk. Britt en ik gaven zo'n monk toen allebei 5 dollar en hebben elkaar daarna plechtig beloofd om dit nooooit meer te doen. Nou drie keer raden. Hollywood Blv, uurtje of vijf, mensen met cd's. Ja hoor had er al weer een in m'n handen. Ik had m zelfs al in m'n tas gedaan. Ja de meeste mensen geven me 20 dollar ofzo. Ik gaf hem een paar dollar en liep door, alle andere artiesten was ik genoodzaakt af te schudden. Toen kwam het besef. Ik heb het pact verbroken, de belofte kapotgemaakt, en ik heb gefaald. Sorry Britt, I couldn't say no. Vergeef me. Een paar seconde erna kwam ik een jongen tegen, die begon tegen me te praten, net zoals iedereen hier in Amerika heel random tegen elkaar gaat praten. Ja heb je een telefoon? Uh ja. Oh hier is mn nummer dus als je wilt kun je me eens bellen of sms'en. Ja oke als ik dat wil zal ik dat eens doen maar ik denk niet dat ik het wil. Op de terugweg in de trein had ik m'n oortjes in zo van ssssht don't talk to me. Maar alsnog gaan mensen dan tegen je praten. Eerst een man, toen een jongen. De jongen had dezelfde interessante vraag voor me. Heb je een mobiel? Ja best wel. Nog een nummer, voor als ik me eens verveel. Ja want je gaat je natuurlijk heel erg vervelen in LA. Logisch. Bij thuiskomt was ik zo moe, ik weet niet meer hoelaat ik in slaap ben gevallen en hoe, maar ik ben in slaap gevallen, dat is zeker. Tien uur wakker op de zondag. Das toch mooi. In plaats van zes uur. Even gefacetimed met mama stef opa bakker en oma greet en gesocialized met diverse best wel aardige personages in Nederland. Nederland mis ik niet ofzo, alleen alle leuke mensen die er wonen. Toen was het tijd voor een dagje strand. We gingen met de bus naar een of ander strand, vol met surfende mensen. Heel m'n bakkes verbrandt want ik was natuurlijk in slaap gevallen. Daarna gingen we even ergens eten. Na het eten moesten we een uur op de bus wachten, want die kwam niet. Echt lachen. Lekker warm ook met nat haar. Ik ben nu al ff thuis. En ik kom net uit de douche, vraagt mn rommate:'ga je mee met ons eten?' Huh maar we hebben toch al gegeten? 'oh ja dat was maar een voorgerecht' Oh, echt?. Maar ik heb dus geen honger, echt niet. Dus ik lig even lekker op bed met m'n laptop, luisterend naar de nieuwe singel van B-Brave. Tja dat moet ook gebeuren. En jullie dachten toch niet dat ik ze opeens was vergeten hè? hahahaha. Nou ik ga zo maar eens slapen.

p.s.

Als iemand trouwens nog een nummer wil van een Steve of een Jason, laat maar even weten ik ga ze niet bellen, dus als je wilt kun jij het doen.

p.p.s

HAPPY BDAY TO MY MAMMMMAAAAAAAAAAA

Reacties

Reacties

claudiamunckhof@gmail.com

Bedankt lieve moosje,
Ik zal een stukje mon chou taart voor je bewaren????

Britt

Moos...ik weet niet eens wat ik moet zeggen, zo diep teleurgesteld ben ik.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active