maryhonders.reismee.nl

LA LA LAND

Ik typ dit echt op de meest onhandige manier na de meest impulsieve actie ooit. ja mensen, IK HEB NEPNAGELS... Ik liep door Long Beach en liep een nagelsalon in. Ik vroeg even hoe het zat met die nepnagels. Gelijk werd ik door twee chinese vrouwtjes beet gepakt en op een stoel gezet. Nagelvijl ging al over m'n ngels, en I was there like, oke naja doe maar dan. Na 45 minuten zaten ze erop. Heel leuk maar was even vergeten dat ik vanavond ook nog lenzen uit mn ogen moet halen... School was weer geweldig uiteraard, test day so we had to write an essay about the swat team echt lachen. Daarna even met MG gefacetimed. Heeft een week geduurt maar het is gelukt hoor!!! Na het nagel incident heb ik iets legendarisch gedaan met Elena, Jawel, we hebben ons ingeschreven bij de sportschool. Best bizar zo'n amerikaanse sportschool. Morgen weer en daarna in de sauna, want jawel, dat zit er ook bij. Nu maar eens een drankje doen met alle Embassy students in de stad.

xoxoxoxoxoxo

Reacties

Reacties

Meggie

aaah leeuk moos, have fun!xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active