maryhonders.reismee.nl

LET'S GET MARRIED


Ik ben begonnen met het schrijven van dit stukje op een van de meest akward momenten in m'n leven. Ik zit in de bus. Voor me zit een 30 jarige saoedie . Hij heeft me net ondervraagt en nu durf ik niet meer op of om te kijken als de dood dat hij weer begint met praten. Hoe oud ben je? Ben je al getrouwd? 'Uh nee'. 'Well good good'. Do you want to go on a date with me and have dinner and tea'. Well.... Wat denkte gij zelf? Nu whatsappt hij met al z'n vrienden en ik zou eventueel mee kunnen lezen al zou ik willen maar ik ken geen Arabisch dus helaas. Ze willen allemaal met me samenwerken en naast me zitten en met me chillen en OH GOD DEZE BUSREIS DUURT ZOOOOO LANG.... Als hij nog eens vraagt of ik mee wil zeg ik wel dat m'n vader toestemming moet geven, in de hoop dat hij niet zo rijk is dat hij gelijk een ticket naar Nederland boekt. Hij woont in Dubai dus ik maak me al lichtelijk zorgen. Maarja mocht het ooit zover komen dan verzin ik wel weer een nieuw pracht plan. Als de bus zo stopt, hoop ik dat hij niet meeloopt, al doet ie dat wel ga ik net zo hard gillen totdat A) mensen komen aangerend om me te redden, of B) hij wegrent van de schrik. Maar ik heb m'n oortjes al ingedaan dus ik hoop dat hij denkt heee ze wil me niet laat ik maar eens weggaan. Oh god. Ik ben er.....

Oke, I survived. Bij de stoplichten kun je zien hoeveel seconden je nog hebt om aan de andere kan van de straat te komen. 6 seconden. Eigenlijk onmogelijk. Maar ik moest even iemand afschudden, like for real. Rennen dus. Nee kijk ik achter me rent die monk met me mee. Oke muziek. Niet omkijken. Gelukkig begreep ie het. Ahw weer een verdrietige saoedie meer.Jammer joh.

Maar om te beginnen bij vanmorgen. School was serieus heel erg leuk. Echt. Na school wilde ik mn tas thuis droppen en toen gebeurde het bovenstaande hahaha. Toen ik terug kwam op school ging ik naar Sante Pedro met Charlotte, Martina, Lorenzo, Alfonso en JLo. Internationale intercontinentale vriendengroep jwz. In Sante Pedro stond een Koreaanse vriendschapstempel en die was best mooi en het uitzicht waqs amazing. Verder hebben we alleen op de bus gewacht maar het was heel erg gezellig, echt heel erg. Daarna in Long Beach Mexicaans gegeten.

Ik mis echt ongelofelijk veel verjaardagen... want Bo was jarig en mn oom en mn mama en vandaag (hier in La maar gister in NL) was mar jarig en vandaag (in NL en morgen in LA) zijn Moens en mn sis jarig, like hallo why mis ik dit alles?

Maar m'n kleine sis is 16. Ik voel me echt zo oud hallo ik weet nog dat ik 15/16 was en dat voelt zo lang geleden. Ik voel me oud terwijl ik hier in the USA niet eens mag drinken even lachen.

Adios en tot wederziens jajajaja

Reacties

Reacties

mama

Haha pracht verhaal weer.
En gefeliciteerd met je lieve sis!!
XXX

Marjan v Antwerpen

geweldig!!! Keep on writing girl..

Laura keizer

Hoi Mary, gefeliciteerd met je zusje.
Heb je haar roze nieuwe scooter al gezien!!
De monchoutaart was super lekker!!
??????????????????????????????????????????
Laura

Laura keizer

Je kunt mijn smileys niet meer zien
In mijn vorige berichtje dat zijn allemaal
Vraagtekens geworden!!!!
Doei

Joshi

Nou moos ik weet ook nog hel goed dat we 15/16 waren.. Heel veel succes met je huwelijk hahaha

Renée!

Haha je wordt aanbeden Mary! Super leuk om te lezen! Wanneer krijgen we je verhalen helemaal in het Engels? Of doe je meer leuke dingen dan naar school??
Al spierpijn?
Xx

Marieke

Neem even wat kapitaal mee van de Saoedi's. Gooi je Westerse charmes erin en maak hun duidelijk dat je een BF hebt in Nederland die heel erg van veel cadeautjes houdt, maar een mooi setje van de victoria's is ook prima.
Ik vertrouw erop dat het goed komt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active