maryhonders.reismee.nl

GO LAKERS GO

Woensdag eigenlijk niet zo heel veel gedaan, ja te horen gekregen dat we maandag vrij zijn. Columbusdag ofzo? Ik vind t prachtig. Na school sportsessie en daarna even gezellig naar de 2nd street, winkeltjes kijken. Had m'n nieuwe hakken aan en die waren uiteraard nog niet uitgelopen dus na anderhalf uur rondjes lopen kon ik niet meer op m'n poten staan. Wilden ze naar huis lopen. 1,5 km of zoiets, nou deze zeikerd heeft de bus gepakt. Het stuk van de bus naar huis heb ik op mijn sokken afgelegd. Gelukkig bezit ik over het talent dat ik die sokken kan wassen. Savond eigenlijk in slaap gevallen want was weer eens moe denk. Donderdag. School, sportschool. Nou in de sportschool had ik dus wel ff een probleem. Ik ging in de douche. Nee was ik vergeten m'n kleren uit m'n kluisje te halen. Ja dat is dan opeens een lange tocht als je deze onvrijwillig halfnaakt moet afleggen. Ja iedereen doet het hier. Maar het is nou niet echt m'n favoriete bezigheid. Kleren maar een beetje als omslagiets gebruikt en naar m'n kluis gelopen. I survived.. In de bus naar huis. Een man en een vrouw van eind 20. Twee toeristen. Twee debielen. Nee ik voel mezelf geen toerist anders had ik ze wel een andere benaming gegeven uiteraard (en ik voel mezelf niet geheel een debiel). Het duurde al een aantal minuten teveel voordat ze de bus in stapten. Maar eenmaal in de bus begon de show pas echt. Ze keken een beetje verdwaasd om zich heen. Toen iemand iets aan ze vroeg keken ze allebei alsof ze moesten janken omdat ze bang waren omdat er 15 apen verkleed als sprookjesfiguren om ze heen dansten. Dit was helaas niet zo want dat had ik in principe wel grappig gevonden. In de bus hebben ze niet van die stop knopjes zoals in NL maar een touwtje. Nee gingen ze daar ook nog eens de hele tijd aan trekken. Voor niks want ze gingen er niet uit. Misschien bang dat de apen ook buiten zitten ofzo who knows? Thuis even m'n haar gedaan want dat zat niet echt leuk meer na het douchen in de sportschool. Sushi genuttigd want de lunch was er een beetje bij ingeschoten en toen naar de bus. De bus heeft gewoon bijna 4 minuten op me gewacht omdat het stoplicht rood was. Te aardig. En nu ga ik naar een wedstrijd van de LA Lakers. Whoooohoooo! GO LAKERS GOOO!! (Ik zit nu in de wedstrijd en ze doen t niet zo best. Zit ik dan met m'n lakers muts)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active