maryhonders.reismee.nl

WEEK 5

Oke. Zondag. Shoppingmall. Eindelijk kon ik een bezoek brengen aan m'n geliefde hollister. En uiteraard aan abercrombie. Het doet wel enorm pijn aan m'n hart om leegte te zien naast de deuren van a&f waar normaal half naakte jongens thuis horen. In de forever 21 stond een foto hokje en we wilde er met z'n vijven in. Zo'n half uur hebben we door de winkel gerend op zoek naar een outfit voor op de foto. Maarja het kwartje viel pas toen we in het hokje zaten. Alleen hoofden. De foto's zijn uiteraard prachtig en slechts een kleine selectie kan gepubliceerd worden op Facebook. Angstaanjagend genoeg maakte het fotohokje ook een filmpje van onze foto sessie en daarvan zijn ook zeker niet alle beelden publicatie waardig... Hahaha. Maandag. School. Interview met de nationale commissie van embassy. Geen idee waarom ze nou weer uitgerekend mij hier voor nodig hadden maarja. Dinsdag. Nou dat was me een dagje wel hoor. Dioni, van bbrave dus, tweette dit: "@officialdioni: You better be sexy if you're sitting on my stool, cause I wanna take pictures like this". Stool. STool. STOol. STOOl. STOOL. Waarom stool? Wie zegt er nou weer stool? Dus ik stuurde: "stool?", en jawel, altijd mij negeren en nu opeens sturen: "dat is Engels voor krukje". HAHAHAH. Nou toen heb ik denk 1,5 uur onophoudelijk in m'n broek gepist van t lachen. Grote grapjas. Na school ben ik heus waar weer naar de sportschool gegaan. Woensdag. School. Na school. Unicorns. Bo en ik vroegen ons af wie er van unicorns houdt. Ben saunders houdt van unicorns, Nour Mens (HGT; tp4y) houdt van unicorns, Marciee fierce houdt van unicorns, Tim vd Voort (neef van) houdt van unicorns, en Jasha Rudge (dj; kankerlijers de film) weet niet of ie van unicorns houdt. Nou wij wel. Na school ijsje eten in los cerritos. Donderdag. School, sportschool, beetje chillen en eten en dansjes bij Panama Joe's. Mooie avond weer. Vrijdag. Aangezien universal studio's in t weekend geen optie is was het vandaag de hoogste tijd om te gaan. Oh wat is t fijn daar. Nee echt. Voelde me als een klein kind zo blij. The Simpsons, despicable me,what means minions and U N I C O R N S! Savond gegeten bij een Italiaan. Pizza. Veel te veel natuurlijk. Pizza meegesleept naar long beach. Voor een homeless person. Er wonen er zo'n 8,3 miljard in long beach maar vanavond vonden we er zo'n 0. Naja we dachten er een gevonden te hebben maar dit was gewoon een vrouw in een gouden broek. Sorry daarvoor mevrouw. Zaterdag. Malibu beach. Zandkasteel bouwen. Dit is gefilmd voor een of ander project geen idee. Even lachen. Wij met alle meisjes uitsloven maar deze jongens wilden alleen de jongen filmen die er bij was. Frappant. Savonds heerlijk zalm gegeten en naar bed. Doei.

Reacties

Reacties

Dijonnie paardo hooimes

Ik hou ook van uni's op mijn stool

Big Unicorn Momma

Ik hield al eerder van unicorns dan jij. Unicorns zijn echt mijn ding. Soms doe ik net of ik een unicorn ben en schijt ik mij hele huis vol met glitters en regenbogen. Mijn vriend denkt dat ik niet spoor en weer aan het spacen ben. Ik vind dat hij zich niet moet aanstellen. Ik denk dat het een keuze is die je maakt, een levensstijl.

Steffi

Moos, Miley Cyrus ziet heel de dag unicorns door een of andere drugs. Mag hopen dat je die noet op hebt????

marianne

http://en.wikipedia.org/wiki/Unicorn#mediaviewer/File:Silesia_Annunciation_with_the_Unicorn_Polyptych_02.jpg

Tante S en de rest

He party animal,

Ik weet niet waarom je naar Amerika bent gegaan want je leven ziet er daar ongeveer hetzelfde uit als thuis. Feesten, af en toe sporten, nog meer feesten en af en toe uitslapen;)
Xxxx van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active