maryhonders.reismee.nl

NOT PERMITTED BY LAW

Amerika. Naja onder de 21 mag je eigenlijk niks. Echt niks. Naja het schijnt dat je op donderdag naar een club kan met hele hele slechte muziek en dat je dan twee hele grote kruizen op je hand krijgt zodat als je alcohol in je handen hebt, mensen de kruizen zien enzo. Roken, en sigaretten kopen, dat mag dan wel al als je 19 bent. Maar waterpijpen, dat is dan wel weer alle leeftijden, in een shisha bar. Zie je het voor je. ALLE LEEFTIJDEN. hou op hoor. Maar de donderdagavond. Die is doorgebracht in de shishabar. Met een lekker cola'tje ernaast. Vanmorgen had ik geen les maar een ontbijt excursie. Van alle 17 Saoedies waren er wel drie van plan om te komen, want je mocht kiezen, dus ik liet deze kans ook maar eens aan me voorbij gaan. Om tien uur zat ik in de bus richting..... jawel, HOLLYWOOOOOD! Naja ik met mn richtingsgevoel zat eerst in een rare wijk achter Beverlyhills en daarna zat ik aan de verkeerde kant van de weg voor de bus, maar ik ben er wel geweest. Nee ik heb nog geen foto's van de duizende sterren op de stoep en de letters op de bergen. Daar ben ik de bus niet uitgeggan Want weetje, als je ermee op de foto wilt is het in principe wel handig als je iemand bij je hebt die in staat is om dan een foto van je tw maken. Maybe tomorrow. Wel ben ik bij de Abercrombie geweest waar mn hart brak omdat er geen halfnaakte man voor de deur stond zoals bij elke A&F. Wel een prachtige outfitje gescoord. Hollywood, is echt net Disneyland 2.0. Het is zo cute en gezellig. Terug in het appartement was het tijd voor een feestje. Een Franse mede-student wilde z'n laatste avond een goed gaan vieren. Naja prima. even lachen. Maar het feestje. wtf. Zoiets had ik nog nooit gezien in mn leven. 15 mensen in een hotel kamer. Dansend op spaanse muziek, like echt echt dansen. Merengue en salsa en serieuze parendansen. Ja ik moest het ook leren. Ik weet niet of ik ooit zo hard heb gelachen maar ik betwijfel het. Zie je het al voor je. Jullie allemaal in een kamer, dansend, zoals jongen meisje salsa merengue. NOU IK NIET HAHAHAHA. Bij jullie is het nu 9 uur geweest, bij mij 12. En ik ben tired as hell. Want 3x raden hoelaat ik weer eens wakker was, na 3,5 uur slaap. leeeeeeeuk. welterusten, ik bedoel, fijne dag.

xoxoxoxox

Reacties

Reacties

Oma

Ben aan het oefenen met meggie om je berichten te lezen leuk hoor! Groetjes oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active