maryhonders.reismee.nl

WEEK 6

k weet dus echt ff niet meer wat ik allemaal heb uitgespookt deze week. Zondag de afscheidsbbq van Marti. Even emotioneel momentje want ons vriendinnetje moest naar huis. Maandag ochtend uitzwaaitijd. Maandag avond filmpje gekeken. Mary ga je mee? Hmm ik ben wel moe. Ja we zijn voor 10 uur thuis. Oke. 1 uur thuis. Oke hee I remember the things again. Dinsdag. Savonds naar de bios. Daarvoor naar alle triftshops in Long Beach geweest voor Halloween kleren. Gelukkig had ik al een degelijk outfitje in een hele ondegelijke winkel gekocht. Savonds dus naar de bios. John Wick. Al het mannelijke publiek vond de film matig maar al het vrouwelijke publiek vond m prachtig. Net als ik. Iedereen ging dood en iedereen schoot op elkaar, dat is een beetje het verhaal. Woensdag. Op school wilden ze dat we posters gingen maken voor in het lokaal. Echt gaaf lekker kleuren. Ik ben absoluut de jongste en ik vond t al ontzettend kinderachtig, dus laat staan de rest. Daarna Sportschool. Ja ja heel knap van mezelf weer. Donderdag. School. Pumpkin carving. Best bijzonder. Met je klas in het midden van het lokaal op de grond zitten en een beetje figuurtjes in je pompoen snijden. En dan daarna een wedstrijdje wie de mooiste heeft ja toch wat een grap. Na school halloweenkleding sessies 2.0. Daarna ijsje gehaald bij yoghurtland gosh ma fav store. Frozen yoghurt is heeeel tasty! Savonds het kostuum van m'n roommate in elkaar genaaid. Ja ik heb dit talent. Vrijdag. Halloween. FINALLY. Wekker ging een uur eerder omdat er met tubes bloed gespoten moest worden. Samen met twee meisjes zat ik zo in de bus omdat de rest had bedacht dat ze zich op school pas gingen omkleden. Na school was er een feestje in school mrt pizza. Daarna naar huis, snel wat halen bij In-N-Out. Ja mensen kijken er met Halloween gewoon van op als je onder het bloed zit en je met een mes door je hoofd rondloopt want met Halloween grijpt de rest van vrouwelijk Amerika de kans om er zo naakt mogelijk bij te lopen in pakjes met een heel erg hoog porno star gehalte. Nou daar doen we lekker niet aan mee. Vanaf school gingen we met een bus naar universal en alleen de busreis was al een groot feest. Echt te leuk. In universal was er een groot feest samen met andere scholen. Er kwam een of andere used to be famous rapper. Too short. Ja Guess dat z'n naam gelijk staat aan z'n carrière. Kreeg wel een mooi hardrock café Boston shirt van m. Zo attent jeetje. Vier uur was ik thuis en na een klein afterpartytje lag ik om zes uur in bed. My god. Zaterdag even lekker uitgeslapen en daarna ontbeten. De rest can de dag echt weer vrij weinig gedaan, net als zondag.