maryhonders.reismee.nl

DEUS

Vrijdag ochtend. Tijd voor de ontbijt excursie. Even lachen, enige meisje, vier medeklasgenoten in totaal want de rest vind t niet nodig om te komen. Daarna poolen. Nou kijk. Ik had dat dus nog nooit gedaan. En ik wist ook niet eens wat de regels waren of hoe je zo'n stok vast moest houden. Nou elke keer als ik aan de beurt was hoorde ik camera's en zag ik flitsen. Erg stiekem doen ze t niet. Het probleem was nu dus dat ik rechtop moest proberen te poolen omdat ik met m'n korte broekje en hakken (ja heeele handige outfit keuze) niet echt half op die tafel wilde liggen. Toen we weg mochten ben ik gevlucht. Op naar Hallmarkt. Ik moest namelijk lenzen want deze blondine (ja ik geef m'n haarkleur de schuld want ik weet niet wie of wat anders) was haar lenzen vergeten en das een probleem. Nee moet je voor je ogen op laten meten ff lekker 120$ betalen (in NL is dit gratis). Dus ik moest voordat ik hierover ging beslissen ff m'n hulplijn bellen omdat ik toch ff wil weten of het ook anders kan. Nou thuis dus ef papa geskypt. En er was een pakketje voor me. Jawel. De cd van bbrave. Deze kan ik voorlopig nog ff niet in m'n armen sluiten. Ff janken. Savond was er iemand jarig (na 12'en) en daar gingen we currywürst eten. MIJN DAG KON NIET MEER STUK! Nee was het 12 uur moest iedereen in z'n eigen taal om de beurt happy bday to you zingen. Nou zie je het voor je, ik en zingen. Wil het feit ook nog zijn dat iedereen mijn taal nadoet op deze manier: aklamaaklamalala. Want zo klinkt het natuurlijk. Nee gingen ze allemaal meezingen. Dat was nog erger als al die buitenlanders die baasie en Adriaan zingen hahaha. Ja ik had het moeten filmen maar op dat moment lag ik ergens in een hoekje te huilen van het lachen dus ik was niet in staat tot het uitvoeren van de desbetreffende handeling. Zaterdag. Lenzen overleden. We zouden naar Hollywood gaan maar ik ben maar naar de eye doctor gegaan. Dezelfde chick als gister zat achter de balie. Nou d'r klopt geen bal van die sterkte, hele punt minder, maar ik kan zien! Niet lezen wel zien. Nou prima. Lenzen heeft ze namelijk stiekem voor niks aan me meegegeven omdat ze t zielig vond als ik lenzen voor een jaar moest kopen terwijl ik maar voor twee maanden hier ben. En ik kreeg ook nog $20 korting op de test omdat ja geen idee. Toen ik dus weer beeld had ging ik naar een street met alleen maar skate shops. En daar gebeurde het. De aankoop die m'n hele leven compleet maakte. Ik wil al maanden een deus pet. Maar ik kan ze nergens vinden. Ik heb zelfs al overwogen om er een uit de UK te halen maar de prijs zou dat €76 zijn. Ik zag in zo'n winkel EIN-DE-LIJK de deus pet. Ik had van te voren al ff op internet gekeken waar ze hier deus verkopen. Nou hier dus. HIJ WAS IN DE SALE -50% EN NU NOG MAAR $15 DUS IK HEB €13 VOOR EEN DEUS PET BETAALT IK JANK!!!!!!!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active