maryhonders.reismee.nl

WEEK 4

Zondag. De wekker ging. 10 uur verzamelen. 10.05. Shit. Als een debiel m'n bikini aangetrokken en de bus gepakt. Sunset beach. Surfen. Met z'n zessen surfboarden en wetsuits gehuurd. Nou daar ging ik dan. Peddelen de zee in. Ik zou willen dat ik er een filmpje van had, wat een grap. De stroming was zo ongelofelijk sterk. Bij elke golf werd ik het strand op gesmeten. Goed hard ook. En niet alleen ik, het lag niet geheel aan mij. Bij elke golf lag het hele strand vol met surfers. Oke dat ik niet echt veel surftalent heb speelt natuurlijk ook een behoorlijk grote rol. Maar ik vind het prachtig ik de zee de schuld te geven haha. Er zaten wel dolfijnen dat was aardig leuk. Kon er alleen niet naar toe aangezien mijn ontbrekende surft en peddel talent. Kwam gewoon de zee niet in. Over de avond wil ik niet teveel woorden vuil maken maar hij was prachtig en om drie uur lag ik in bed. Een BBQ die zo gezellig was dat ik vergat om te eten. Teveel herrie dus we moesten weg. saoedie huis. Afterbakkie. Bed. Hallo maandag morgen. Wekker ging om negen uur wat een ellende. Het was dat we vrij waren anders had ie al om 06.45 gegaan. Maar 9 uur was nog veel te vroeg na een avond als deze. Anderhalf uur in de trein. Nog meer ellende. Maar toen. HALLELUJAH. Een zwembad op de top van een hoog gebouw. Met heerlijke waterbedden en loungebanken en de zon en films geprojecteerd op een gebouw ernaast. Het leek wel of ik in een of andere fancy serie was beland. Geweldig. Na een heerlijk dagje in de pool weer met de trein terug en pizza gegeten bij een Italiaan in long beach Downtown. Ja ja bij alle activiteiten van vandaag waren Saoedies aanwezig. Ze zijn best aardig. Maar nee, dont wanna marry.... Dinsdag was t weer tijd voor school. Omg het was best wel ff heel erg moeilijk om uit bed te komen jeetje mina. School was ook om je ogen van dicht te laten vallen. Na school ben ik naar huis gegaan en filmpje gekeken en om vier uur werd ik opeens opgehaald. We hadden dus blijkbaar een auto gehuurd en we gingen naar santa Monica. Nou helemaal prima. In Santa Monica staan overal straatmuzikanten en danser. En ze zijn goed. Heel erg goed. Toen het donker werd en de lichtjes aangingen op de piet hebben we daar wat gegeten bij Bubba Gump en jeetje wat was dat goor. Duur en goor. Never ever again. 1 uur thuis. Woensdag. Nou op woensdag heb ik echt niks gedaan. School. Daarna forrest gump gekeken en savonds supermarkt en iemand geholpen met Engels. Ik moet echt eens op tijd gaan slapen anders haal ik t weekend niet joh hahaha. Donderdag. School. Koud vandaag. Maar na school... SUSHI! Daarna ook weer geen flikker gedaan natuurlijk. Tot dat ik op fb een liefdesverklaring kreeg van een klas genoot uit een desbetreffend land. De eerste 10 minuten heb ik met open mond naar het scherm gestaard. Daarna 10 minuten gelachen en daarna moest ik huilen. Ahhaha jeetje heb ik weer. Vrijdag. De beste jongen was niet op school. Gelukkig maar. In de pauze at ik komkommer en ik heb nog nooit zoveel verbaasde reacties en blikken gekregen. Huh eet je dat? Huh het is rauw. Huh ik heb nog nooit iemand dat zien eten. Huh dit is zo raar. Huh. RARE MENSEN JE KUNT GEWOON EEN KOMKOMMER ETEN Daarna naar een appartement om spaghetti te maken. Daar was de beste jongen dan weer wel. Het is dat ik echt pro ben in het negeren van dat soort personages, want anders had t heel awkward geworden uiteraard.

Savond Frozen gekeken en toen slapen. Zaterdag. Uitslapen. Skypen met tante en nichtjes die bij mama waren. Ik wil al heel m'n leven zelf patat en chips maken en nooit mag het en nu zit m'n moeder gewoon zelf patat te maken naaaah. Douchen. Aankleden. Ontbijtje. American pancakes. Jezus Christus elke keer als je die dag dan ergens loopt moet je bijna kotsen. Hollywood. Hallo de jongens zijn zo raar hier doe normaal. Weer twee halve huwelijks aanzoeken. Waarvan eentje echt t toppunt. Op de roltrap naar de metro werd ik aangesproken maar had er in principe niet zoveel zin in dus begon te praten tegen de meiden die met me mee waren. Ja ik voel me goed vandaag dus ik had de moed om je aan te spreken. Ik ben je gevolgd vanaf de straat naar beneden. Uh WTF. Mag ik je nummer. Uh nee. Oke is niet erg baby doll. Baby doll? BABY DOLL?!?!

Maar nu ben ik moe dus mazzel.

Reacties

Reacties

Je tante en nichtjes

We willen je toch nog ff laten weten dat verse zelfgebakken patat het lekkerste is wat je kunt eten.....
De foto's heb je inmiddels gekregen!
Xxxxxxx

Steffi

Pracht verhaal Moos.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active