maryhonders.reismee.nl

FROM LA WITH LOVE

Ik heb vandaag gelukkig wel mn dollars uit de muur gehaald dus ik zal niet omkomen van de honger. Dat zou namelijk ook best bijzonder zijn als je in een land als dit met meer kilo's aan menselijk gewicht dan zandkorrels om zou komen van de honger.

Vanmorgen om half negen begon m'n morningclass from mister Dave. #funfact ik ben de enige uit m'n klas die niet uit Saoedie Arabië komt, oh en het enige meisje zonder boerka, oh en dus ook de enige blonde. Maar ze zijn allemaal best aardig. En ik zal ook altijd gewoon aardig doen want ik weet zeker dat de helft van hen kind is van een of andere rijke olie magnaat of sjeik haha. Who knows.

Morning class was really really nice btw. En tijdens de Lunch Break heb ik mn lieftallige B-Babe Bo even gefacetimed en die is dus ook getuige geweest van het eten van mijn chicken sandwich wat eigenlijk gewoon een hamburgerbroodje met kip en HEEL VEEL sla bleek te zijn. oneetbaar!

Na de Lunch Break begon m'n TOEFL examentraining en ik weet niet of er iets op aarde is wat saaier is dan dat.. Gelukkig zit er in deze klas een hele knappe Spanjaard dus er is nog iets om naar te kijken LOL. Om half drie kwam m'n roommate me ophalen om naar het strand te gaan samen met een Russische chick die ook in ons hotel zit. Na een bustripje was het tijd voor een healthy carrot juice. DELICIOUS! Het strand was zo mooi met al die palmbomen en het was zo warm. Perfect way to spend the tuesday afternoon!

On our way back home hebben we even red cups aangeschaft om de jus d'orange in te doen want je kan hier dus echt niet drinken. Ja oke bij m'n medestudenten, die hebben bier. Maar ik heb nog niet zo'n grote behoefte aan alcohol dat ik het nodig vind om bier te gaan drinken, misschien volgende week. Het is nu bijna 8 uur en ik denk dat ik maar weer eens een banaan ga eten ofzo want ergens wat eten scoren zit er ook vandaag niet mee in denk. Moet nog douchen want het zand zit echt everywhere. Mam, pap, oma, iedereen, nu niet denken dat ik niet voor mezelf kan zorgen en niet kan koken enzo want ik red het wel zo haha. Sorry voor al deze Engelse woorden tussendoor best wel irritant maar I HAVE TO! Praat heel de dag Engels en ik begin zelfs al in het Engels te denken.

xxxx

Reacties

Reacties

claudiamunckhof@gmail.com

Zo leuk al je verhalen!
Ben ook erg blij dat er lekker veel sociaal media is.
XXX mam

Steffi

Hahahahah moos, komt wel goed met jou. Lekker leven op jus en carrot shakes????

griet

leuk wakker worden s ochtends met zo n verhaal van jou !

Mario

Hey moosje. Doe Taylor swift de groeten van me:D veel plezier daar (H)

Britt

Als je het maar niet waagt om terug te komen met zo'n achterlijk amerikaans-nederlands accent honders....dat baart me zorgen. Hahahaha c u soon

Eva

haha leuke verhalen
en veel plezier de komende 10 weken
;-)

johannes

Haha geweldig veel plezier in america

Aad

Zit er daar BTW op morning class?

Marianne

Wat een leuk verhaal. Ga maar lekker door met schrijven, ik zie het voor me.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active