maryhonders.reismee.nl

CALIFORNICATION

Zes uur en klaar wakker. De andere nachten werd ik eerder wakker zodat ik even kon socializen met heel wakker Nederland en daarna weer kon gaan slapen. Maar na m'n app sessies etc deze morgen was het half zeven en best wel te laat om nog te gaan slapen. Na een fantastische bustrip stond ik weer in de school. Tijd voor een opdracht in teams van twee. Had ik weer, Saoedi jongen waarvan ik zonder grapjes het grootste vermoeden heb dat hij een kind is van een olie magnaat of sjeik was mijn partner. Hij heeft niet echt z'n best gedaan voor de opdracht kan ik je zeggen. Eerst wilde hij koffie voor me halen maar toen ik zei dat dat niet nodig was had hij een ander voorstel. Hij vond het wel lachen om een fake ID voor me te regelen en me dan mee te nemen naar Vegas. WELL I DONT THINKS SO. Toen ik hem vertelde dat ik dat nou ook niet echt zag zitten kwam hij met 200 andere plaatsten maar in principe wil ik helemaal niet mee. After that was het tijd voor lunch break. Tijdens de lunch break heb ik m'n TOEFL afternoon classes afgezegd want ik leer niks en val in slaap tijdens deze lessen en ik ga geen tien weken naar een Spanjaard kijken omdat ik me ongelofelijk erg verveel. Ik moet de lessen deze week nog wel afmaken maar dat moet dan maar. De ochtend lessen blijf ik wel doen, die zijn gewoon leuk. Tijdens lunch break heb ik m'n Koreaanse vriend Jai, die overal en nergens opduikt en opeens overal naast me zit in school, geleerd wat banaan is in het Nederlands. Ik at namelijk een banaan. Daarna ging hij mij alle 726392 benamingen die ze in zijn land hebben voor banaan leren. Ik ben het vergeten. Ik denk niet dat ik genoeg geïnteresseerd was haha. Na de geweldige TOEFL les heb ik in het hotel op het balkon gelegen want het was vandaag 30 graden en het was zo heerlijk. Ik ga maar eens vroeg naar bed, het is pas acht uur, maar ik ben ontzettend moe. Morgen moet ik natuurlijk weer fit zijn voor m'n laatste TOEFL les. Oh wat fijn!

Reacties

Reacties

Steff

Hahahahaha Moos dit deed me toch wel lachen ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active