maryhonders.reismee.nl

ALMOST KILLED BY A PALMTREE

Voor de verandering weer eens om zes uur wakker. Begin het steeds leuker te vinden hahaha. Niet. De bus van 8 uur was er al om 7.55 en vertrok om 7.56. 30 minuten met 10 medestudenten in de brandende zon wachten, altijd leuk. Op school begon m'n leraar er over dat het grappig zou zijn als ik een foto zou maken met m'n 17 Saoedi classmates en naar m'n moeder zou sturen. Ja lijkt me lachen. Vandaag kreeg ik koffie aanbod #nr3. Ik weet niet wat dat is met saoedies en koffie. Maar ik wilde wel koffie dus why not? Tijdens m'n lunchbreak leek het wel of echt niemand zin had om met me te facetimen maar gelukkig namen m'n tante en nichtje Eva wel op! Na m'n les heb ik even een rondje gelopen door Long Beach Downtown. I bought Some reaaaaally nice and awsome Nike roshe runs. De verkoopster vond me schattig omdat ik schattig strikjes ik m'n veters maakte en omdat ik struggles heb met muntgeld, met wat nou wat is. Naja oke. Bedankt. Oh en omdat ze de schoenen schattig vond staan. On my way to the bus werd ik bijna vermoord door een palmboom. Echt precies toen ik langs liep viel de halve bovenkant naar beneden en knalde het nog geen meter naast me neer. Mensen begonnen te schreeuwen van de schrik maar ik had net nieuwe schoenen gekocht dus ik was blij en rustig dus ja. Alle niet Nederlanders en dat is dus iedereen vinden het zo cool dat ik in Nederland woon want daar ligt Amsterdam en daar kun je wiet kopen en roken en daar word je chill van. Maar ik ben pretty sure dat je dat niet nodig hebt als je hier woont. This city makes you feel chill. Sun sea and lovely people! Na de bustrip was het tijd voor een heerlijke zon-balkon-sessies. En nu is het tijd om ergens te gaan eten. JAAAA ERGENS ETEN JA FIRST DINNER IN DAYS! Oh en lieve lieve Bo, hier ben je totaal nog niet jarig enzo maar in NL wel en als je dit leest ben je hier ook gewoon heel erg jarig dus HAPPY BIRTHDAY CHICK!!! Xoxo

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active