maryhonders.reismee.nl

SICK

Hey daar ben ik weer. Ik ben niet dood ik leef nog, maar ik heb me wel een tijdje behoorlijk dood gevoeld. Donderdagochtend was ik op school. Na een discussie over vrouwenrechten, die in saoedie niet geheel zijn zoals ze zouden moeten zijn (Lees; vrouwen hebben weinig rechten in jullie land toch? Ja maar dat is toch niet zo'n big deal), gingen we sushi eten met wat meiden. Ik weet niet of er wat in die sushi zat of dat ik niet helemaal met een van de heetste dagen van het jaar om kon gaan, maar vanaf drie uur het ik ruim 20 uur plat op bed gelegen. Vrijdag ochtend ben ik ook niet naar school geweest. Na goed uitgerust te hebben ben ik naar het huis van Christian gegaan. Hier zouden we met z'n alle gaan eten en hierna was er een klein feestje. Het feestjes gedeelte leek me niet geheel verstandig maar even eten en van het zonnetje genieten leek me niet echt een enorm drama. Nou hallo ik heb het geweten. In huis was het zo warm (net zoals buiten). Na het eten van arepa, ging ik even zitten in de stoel in de woonkamer. Iedereen was aan het dansen en ik werd lekker duizelig. Elena zei een paar keer m'n naam maar ik had het niet echt door, heel raar. Na een paar glazen water met suiker, wat blijkbaar toch echt een beetje werkt, ben ik naar huis gebracht in de cabrio. En ik kan je vertellen, in LA in een cabrio zitten, is awsome!! Nu zit ik weer in m'n hotelkamer en ik vind het nu al niet meer leuk. Ik denk dat ik maar ga douchen en ga slapen want ik wil morgen weer naar de sportschool omdat ik gestopt ben met geen honger meer hebben,helaas.

Reacties

Reacties

Marianne

Beterschap, je ff niet goed voelen is heel vervelend..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active