maryhonders.reismee.nl

DISASTER PARTY

Op het moment bevind ik mij in een reality shock die gepaard gaat met wat woede. Amerika is niet echt bepaald het land van gerechtigheid. Jaja papa had het al miljoen keer gezegd maarja. Ik begin bij het begin, als het lukt, en zo niet sla ik tussendoor even op mn bed ofzo, beetje afreageren, maar daar zullen jullie geen last van hebben dat beloof ik.

Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen tot half 10. Voelde me veel beter dus dat was zeer fijn. Daarna met z'n alle naar Seal Beach geweest. Natuurlijk heel m'n gezicht en nek verbrand dus das wel ff lachen. Daarna gezellig ge'BBQ't op de BBQ plaats. 's Avonds was er een concert van een band met de drummer van de red hot chilipeppers. Kijk dat is nog eens leuk. We hadden een mail gestuurd, aangezien alles hier 21+ is, of je als 18 jarige naar binnen kon. Ja. Maar dan wel met twee grote kruizen op je handen, zo van je mag niet drinken. Naja prima. 9 uur. $25 betaald, en charlotte en ik als enige van iedereen twee grote kruizen op onze handen. Ja best lelijk. Ze liegen er niet om. Maar oke. Kwart voor 10. Beveiliger 2 noemen we hem maar even. Ja dames over 15 minuten moeten jullie weg want jullie zijn 21-. Uh sorry is dat een grapje? Nee. Maar we hebben $25 betaald. Beveiliger 2 ging even met beveiliger 1 praten, die bij de deur stond. Beveiliger 2 kwam terug met de mededeling: '' Ja hij had het moeten zeggen maar hij vergat het''. Ik was klaar om de strijd aan te gaan. $25 entree is prima, maar niet als je na een uur weer buiten staat zonder ook maar iets van muziek gehoord te hebben. Nou echt niet dit is Amerika en daar werkt dat niet zo. We hebben 30 minuten gediscussieerd over dat dit absurd was omdat we dit niet wisten, als we het namelijk wel wisten hadden we niet naar binnen gaan. Nou beveiliger 1 en het meisje wisten zeker dat het wel gezegd was. Naast ons mochten 4 mensen gratis naar binnen omdat ze beloofden met z'n vieren $300 te spenderen aan drank, maar de entree vonden ze te veel. Ja tuurlijk geloof je zelf dat ze dan wel $300 aan drank willen spenderen? Nou wij kregen in ieder geval niks terug.

Dit gevoel wat er nu in mij omgaat, als ik liefde voor dieren zou hebben zou ik bij greenpeace gaan of bij de partij voor de dieren en dan zou ik echt strijden voor alles. Mezelf aan bomen binden etc. Maar helaas. Ik kan enkel mijn cheeseburger met veel woede opeten. Nu maar wachten en ondertussen de kamer opruimen (nee ik maak niet alleen thuis rommel) totdat iedereen terug komt.

Ik hoop dat beveiliger 1 en beveiliger 2 vanacht wakker worden met een nachtmerrie over mij, lijkt me lachen...

Reacties

Reacties

Marianne

Toch een geweldig verhaal. Eens kan je er nog om lachen....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active