maryhonders.reismee.nl

VENICE AND HOLLY

Zondag. Helemaal verrot. Met wat leuke Italianen en een Spanjaard de hele nacht buiten op het balkon gezeten. Vijf uur in bed. Beetje jammer dat de wekker om half acht ging omdat we een lange trip naar Venice beach voor de boeg hadden. In de trein metro en bus deden we even een groot slaapfeestje. Best leuk. Venice is amazing. Zoveel verschillende mensen die allemaal doen wat ze leuk vinden. Overal graffiti en palmbomen. Love it. Op de terugweg was de bus overvol. Ik stond vooraan in de bus. Bij elke bocht zat ik of bij de buschauffeur op schoot of tegen en half door de ruit. Daarna heerlijk zalm gegeten JEETJE IK HAD BEHOEFTE AAN IETS GEZONDS HALLELUJAH! Maandag. So hard to come out of bed #sotired! School was oke, testday. Ik kreeg het compliment dat ik goed schrijf. Nou ja bedankt. In de middag met Charlotte en Martina broodjes gehaald, filmpje gekeken, helemaal prima. In de avond was het tijd voor de sushi bar. $11 eten en drinken. Goed eten en drinken. Veel eten en drinken. My new fav spot! Slapen gebeurde nogal laat want er schijnt een geest te zitten in ons hotel en niemand wilde slapen. Nou ik heb heeeeelijk geslapen. Kort maar heerlijk. Dinsdag. Laat op staan. Te moe. Ontbijtje, school. (Ik heb gepraat met de meisjes Saoedies en ik vind Ze aardig maar met de jongens wil ik nog steeds NIET trouwen). Na school even moeders en MG gefacetimed en daarna afgerezen naar Hollywood. In m'n planning stond om de laatste week pas kadootjes te gaan kopen maar ik moest dit desbetreffende kado toch even voor oma Honders kopen. Nee het is een geheim wat het is want oma leest ook mee! Oh ik heb ook schoenen gekocht, die ik in het geheim al een hele tijd wil, en eindelijk zag ik de betaalbare versie dus ik ging overstag. Oooooh als m'n moeder dat weet gaat ze heel hard lachen want die had ze vroeger ook. Tja. Daarna wat gegeten bij Buffalo wild wings, ja kip en sla want ik moet al bijna kotsen als ik aan patat denk, gelukkig! Nu in de metro naar huis. Oh god. Ik noemde zojuist het hotel m'n huis. JA I LIKE IT HERE.

Reacties

Reacties

mama

Ja ik weet al welke,haha
X

Kaj

Heeee dame alles goed?
Tot snel dame
????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active